Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 18 қаңтарда № 26513 болып тіркелді. Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру, қосымша білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы. Өзгертілген. (PDF 85 Kb)
Заңға тәуелді актілер "Психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету тәртібін бекіту туралы"
Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру, мамандандырылған, арнаулы білім, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында, балаларға және ересектерге қосымша білім беру ұйымдарынының үлгілік қағидаларын бекіту туралы
«2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ» ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ
Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар қызметiнің үлгілік қағидалары (ZIP 18 Kb)
Арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
Халықаралық заңнама:
- Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы (1948 ж.);
- Бала құқықтары туралы БҰҰ конвенциясы (1989 ж.);
- Барлығына арналған дүниежүзілік білім беру декларациясы (1990 ж.);
- Мүгедектерге тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етудің стандартты ережелері (1993);
- Саламанкалық декларация: ерекше қажеттіліктері бар адамдардың білім беру саласындағы қағидаттары, саясаты және практикалық қызметі туралы (1994 ж.));
- Дакар іс-қимыл шеңбері. Барлығына арналған білім: (2000 ж.);
- Мүгедектердің құқықтары туралы БҰҰ конвенциясы (2006 ж.);
- Балалардың өмір сүруін, қорғалуын және дамуын қамтамасыз ету туралы Дүниежүзілік декларация;
- Дүниежүзілік білім беру форумының құжаттары.
Қазақстан Республикасының заңнамалық базасы:
Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы»
ҚР «Білім туралы» Заңы (толықтырулармен)
Қазақстан Республикасындағы «Баланың құқықтары туралы заң»
Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы «заң»
Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы «заң»
Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы «заң»
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
Арнайы білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидалары
Заңға тәуелді актілер:
«2023-2024 оқу жылында ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ» ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ (PDF 2346 Kb)
Қазақстан Республикасының халқына сурдологиялық көмек көрсету қағидаларын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бұйрығы
Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне білім беру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы «2015 жылғы 13 қарашадағы № 398-V Қазақстан Республикасының Заңы»
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 19 қарашадағы № 479 Бұйрығы. Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы»«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы»
«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына (ҚР БҒМ 25.02.2014 ж. №61 бұйрығы) өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы)
Білім және ғылым саласындағы азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын, сондай-ақ Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазым атқаратын педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдарды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 29 ақпанда № 13317 болып тіркелді)
йде оқитын мүгедек балаларды бағдарламалық-техникалық құралдармен қамтамасыз ету бойынша нұсқаулық-әдістемелік хат № 02-5/365 (6 сәуір 2011 ж.)
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығы педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы (27.12.2013 ж. жағдай бойынша өзгерістермен және толықтырулармен))
Арнайы (түзету) мектептердің білім алушыларын аттестаттау әдістемесінің қағидалары (ҚР БҒМ 2004 жылғы наурыздағы №166 бұйрығымен бекітілген)
Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларға интеграцияланған (инклюзивті) білім беруді ұйымдастыру бойынша ұсынымдар (БҒМ 2009 жылғы 16 наурыздағы № 4-02-4/450 хаты)
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығы. Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы «Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 26 ақпанда № 13272 болып тіркелді»
Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидалары. ҚР БҒМ 20.12.2011 ж. №528 бұйрығымен бекітілген
Жалпы білім беретін (инклюзивті) және арнайы (түзету) білім беру ұйымдарына кохлеарлық имплантациядан кейін балаларды анықтау жөніндегі нұсқаулық-әдістемелік хат (БҒМ 2009 жылғы 2 шілдедегі № 4-02-4/1228 хаты)
Білім беру ұйымдарында аутизмі бар балаларды анықтау бойынша әдістемелік ұсынымдар (БҒМ 2010 жылғы 28 мамырдағы №4-02-4/1435 хаты).)
Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы»
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы бекіткен материалдар:
Жалпы білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық қолдау әдістемелік ұсынымдар
Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері
Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері 2-бөлім
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі
Инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптарды әзірлеу
Инклюзивті білім беру жағдайында 8 санат бойынша ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқытуды ұйымдастыру бойынша ұсынымдар әзірлеу
Жалпы білім беретін мектептерде арнайы сыныптардың қызметін ұйымдастыру
Инклюзивті педагогика қағидаттарын және білім беру ұйымдарының практикасына енгізу жүйесін әзірлеу
Мектеп консилиумдарын құру және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды жан-жақты қолдауды қамтамасыз ету
Ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу модельдерін әзірлеу және енгізу
Мектептерде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар оқушыларға қысқа мерзімді, орта мерзімді және ұзақ мерзімді негізде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және қолдау көрсету